معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 14 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از یک هزار و ۶۵۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیصی، ۹۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۲۱۰۶ نفر رسیده است.

او ادامه داد: از ۹۵ مورد مثبت جدید در استان، شیراز ۶۰ مورد، فسا ۱۱ مورد، جهرم و لار هر کدام ۵ مورد، استهبان ۴ مورد، اقلید ۳ مورد، داراب ۲ مورد، آباده، مرودشت، ممسنی، خنج و فراشبند هر کدام یک مورد را شامل می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی به علت ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۵۶ نفر در استان جان خود را به علت ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

همتی افزود: ۹۷۹ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۵۳۲ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از عموم مردم فارس خواست تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضرور را جدی بگیرند، همچنین لازم است مردم برای اجرای مرحله دوم غربالگری سلامت، با بهورزان و مراقبان سلامت که از طریق شماره ۴۰۳۰ برای آموزش و بیماریابی افراد مستعدتر تماس می‌گیرند، همکاری کنند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان ، فوت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار